Abonnement

Jeg vil gerne skifte til et andet abonnement, hvordan gør jeg?
Du kan altid gå ind under min konto og fanebladet ”Skift abonnement” og vælge det abonnement som passer til jeres behov.
Jeg vil gerne opsige mit abonnement, hvordan gør jeg?
Abonnementer hos Lejetøjsklubben er altid helt uden binding, du kan derfor altid opsige det ved at logge ind på din konto og opsige det under fanen ”Skift abonnement”. Dit abonnement er helt opsagt, når vi har fået den sidste sending legetøj retur.
Får jeg en påmindelse om, at det er tid til at vælge nyt legetøj?
Vi ved at forældre har travlt, så derfor sender vi dig altid en mail, når det er tid til at vælge nyt legetøj. Hvis du ikke foretager dig noget, lejer du automatisk legetøjet længere.
Jeg fik ikke valgt nyt legetøj, hvad gør jeg?
Du kan altid beholde legetøjet længere og vælge nyt legetøj når du har tid.
Jeg vil ikke selv stå for valg af legetøj, kan valg af legetøj ske automatisk?
Selvfølgelig! Hvis du skriver lidt om dit barns specielle behov i kommentarfeltet og har indtastet barnets fødselsdato under din profil, sender vi legetøj som er tilpasset dit barns alder og udvikling.
Kan jeg returnere en del af legetøjet og beholde resten lidt længere?
Nej det er ikke muligt kun at returnere legetøjet delvist. Det er dog altid en mulighed, at leje det samme stykke legetøj igen når du vælger din næste sending.
Jeg har fået nyt betalingskort, hvad gør jeg?
Du logger ind på din konto og indtaster dit nye betalingskort under fanen  ”Skift abonnement”.

 

Fragt

Kan jeg selv vælge om jeg vil have legetøjet leveret hjemme eller hos pakkeshop?
Ja! Når du bestiller dit legetøj kan du altid selv bestemme om du vil have det leveret hjemme eller hos din lokale pakkeshop. Dog kan vi i enkelte tilfælde hvor din pakke vejer over 5 kg eller er for stor, være nødsaget til at levere til pakkeshop, da DAO ikke leverer pakker til privatadresser der er store eller vejer over 5 kg.

 

Returnering

Hvornår skal jeg sende mit legetøj retur?
Legetøjet skal sendes retur i din lokale pakkeshop når du har lavet din nye legetøjsbestilling. Den samme dag som vi modtager dit legetøj hos Lejetøjsklubben, sender vi din nye legetøjsbestilling.
Hvordan får jeg min returlabel?
Efter ca. en måned modtager du en mail fra os med en link til hvor du kan bestille din pakkekode/pakkelabel. Hvis du beholder legetøjet længere, gemmer du bare mailen. Ellers får du endnu en mail fra os når du har haft legetøjet i 2 måneder.

 

Legetøj

Jeg har modtaget et stykke legetøj som ikke fungerer, hvad gør jeg?
Når vi får legetøj retur, gennemprøver vi det for fejl og mangler. Vi er dog kun mennesker og fejl kan ske. Send derfor en mail på info@lejetoej.com og vi sender dig et nyt stykke legetøj. Det defekte legetøj skal sendes retur med resten af legetøjet.
Hvad gør jeg hvis et stykke legetøj er blevet væk eller er blevet beskadiget?
Du er altid dækket af vores tryghedsgaranti, så du trygt kan lade dit barn lege med vores legetøj. Tryghedsgarantien gælder dog ikke hvis dele eller selve legetøjet bliver væk. Du skal derfor altid sende det defekte legetøj tilbage til os med alle dele. Hvis et stykke legetøj bliver helt væk, opkræver vi et gebyr. Se handelsbetingelser.
Mit barn kan ikke leve uden et stykke legetøj som vi har lejet, hvad gør jeg?
Ikke alt legetøj kan undværes, kontakt os derfor på info@lejetojsklubben.dk og så kan vi henvise dig til en forhandler.

 

Betaling med gavekort

Jeg har fået et gavekort, hvordan betaler jeg med det?
Du går ind under ”Bliv medlem” og  vælger sølvabonnementet. Når du når til ”Bestilling” kan du indtaste dit gavekortnummer.