Spørgsmål og svar når du lejer legetøj
Abonnement
- Tryk på “Bliv medlem”
- Indtast dine informationer
- Betal med mobilepay eller dit kreditkort
- Du er klar til at vælge legetøj
Vi har fuld forståelse for at du kun er medlem så længe det giver mening. Vi behøver ingen forklaring. Bare gør følgende:
- Log ind på din profil
- Gå ind under knappen abonnement og vælg “opsig abonnement”
Abonnementet er først helt opsagt når vi har legetøjet retur.
Nej
Du kan opsige når som helst. Din abonnement slutter når vi har legetøjet retur.
Det kan du tro.
Log ind på din konto og tryk på fanen “skift abonnement”.
Ja. Når der er gået ca. 30 dage får du en mail.
Selvfølgelig!
Det krydser du bare af når du opretter dit abonnement. Husk at skriv lidt om dit barn i kommentarfeltet, så vi kender dit barn lidt bedre. Det kunne for eksempel være alder, køn og udfordringer.
Nej desværre, det kan vores lager ikke håndtere.
Men du kan jo vælge at bestille lige præcis det stykke legetøj igen.
Hvis du har betalt med mobilepay, behøver du ikke gøre noget.
Hvis du har betalt med betalingskort, så log ind på din profil. Gå til fanen “skift abonnement” og indsæt dit nye kort.
Hvor mange stykker legetøj du kan vælge, afhænger af dit abonnement.
Du kan se den fulde oversigt over hvor mange stykker legetøj du kan vælge her.
Gå ind på det enkelte stykke legetøj og læg det i kurv når du er logget ind. Systemet ved hvilket abonnement du har og siger selv stop. Smart ik?
Når du har udvalgt dit legetøj og bekræftet din bestilling, sender vi så hurtigt som muligt.
Har du valgt hjemmelevering kan det være at vi er nødt til at sende til en pakkeshop hvis pakken er for stor.
Når du har haft legetøjet i ca. en måned får du en mail fra os med et link hvor du kan bestille en retur pakkekode.
Hvis I ikke er helt færdige med legetøjet kan I vælge at beholde lidt længere.
Ellers går I bare ind og vælger nyt legetøj.
Når vi har modtaget jeres legetøj sender vi det I har bestilt.
Fragt
Ja, altid.
Ja! Når du bestiller dit legetøj kan du altid selv bestemme om du vil have det leveret hjemme eller hos din lokale pakkeshop.
Nogle gange bliver vi nødt til at sende til pakkeshoppen, hvis for eksempel din pakke vejer over 5kg eller er for stor.
Ombytning
Når du har haft legetøjet i ca. en måned får du en mail fra os med et link hvor du kan bestille en retur pakkekode.
Hvis I ikke er helt færdige med legetøjet kan I vælge at beholde lidt længere.
Ellers går I bare ind og vælger nyt legetøj.
Når vi har modtaget jeres legetøj sender vi det I har bestilt.
Legetøjet skal sendes retur i din lokale pakkeshop når du har lavet din nye legetøjsbestilling.
Den samme dag som vi modtager dit legetøj, sender vi din nye legetøjsbestilling.
Efter ca. en måned modtager du en mail fra os med en link til hvor du kan bestille din pakkekode/pakkelabel.
Hvis du beholder legetøjet længere, gemmer du bare mailen. Ellers får du endnu en mail fra os når du har haft legetøjet i 2 måneder.
Legetøj
Når vi får legetøj retur, gennemprøver vi det for fejl og mangler. Vi er dog kun mennesker og fejl kan ske.
Send derfor en mail på info@lejetojsklubben.dk og vi sender dig et nyt stykke legetøj. Det defekte legetøj skal sendes retur med resten af legetøjet.
Du er altid dækket af vores tryghedsgaranti, så du trygt kan lade dit barn lege med vores legetøj.
Tryghedsgarantien gælder dog ikke hvis dele eller selve legetøjet bliver væk. Du skal derfor altid sende det defekte legetøj tilbage til os med alle dele.
Hvis et stykke legetøj bliver helt væk, opkræver vi et gebyr. Du kan se mere i vores handelsbetingelser.
Ikke alt legetøj kan undværes, det ved vi.
Skriv en mail til info@lejetojsklubben.dk så finder vi en løsning.